Is Clean Desk iets voor mij? (Want ik ben te chaotisch, ik ben al ordelijk, ik ga het nooit volhouden, ...)
Jij bent een ambitieuze solo-ondernemer of freelancer zonder vast personeel in dienst. Je bent al dikwijls gestart met ontspullen en hebt het evenveel keer opgegeven. Als je nog steeds het gevoel hebt dat je bureaukasten uitpuilen. Als je geen orde hebt in je administratie, en elke kwartaalafsluiting voelt als een struggle, dan is dit traject zéker voor jou. Binnen Clean Desk zijn er groepscalls, een besloten Facebook groep en implementatiemomenten die ervoor zorgen dat je deze videoreeks effectief afmaakt en resultaat behaalt. Zodat je op het einde van de rit écht een blijvend opgeruimde werkplek en administratie hebt. We gaan voor de Totale Transformatie hier! De groep en ik zijn jouw stok achter de deur. Het is een veilige plek waar jij al je frustraties, uitstelgedrag, maar zeker ook jouw successen kan delen!
Ook als je van jezelf vindt dat je best ordelijk bent, kan je heel veel uit deze videoreeks halen. Je leert nieuwe opbergsystemen en je zal vereenvoudigen zoals je nooit eerder deed.
Wanneer start Clean Desk?
Momenteel wordt er achter de schermen vol goesting hard gewerkt om de meest geniale en waardevolle content te bundelen voor jou. Door je op de VIP wachtlijst te zetten, ontvang je als eerste bericht als de deuren opengaan. Zo mis je niks en kan jij genieten van de voorwaarden als Founding Member.
Ik heb niet veel spullen in een bepaalde categorie. Mag ik die dan overslaan?
Het klopt dat niet iedereen evenveel spullen heeft binnen een bepaalde categorie (sommige mensen hebben bv. veel papieren documenten, anderen hebben veel digitale documenten, of veel kantoormateriaal, sommige hebben veel van alles). Ieders bedrijf is anders. Maar of je nu producten of dienstern verkoopt, dat maakt niet uit. Clean Desk is zo opgezet dat je op je eigen tempo en tijdsbesteding deelneemt.
Als je effectief niet veel spullen hebt binnen een bepaalde categorie, betekent dit gewoon dat je sneller klaar bent voor dat deel. Je kan dan meteen door naar de volgende stap of even een rustmomentje pakken.
Hoe lang duurt Clean Desk?
Reken op een 3 maanden tijd om een gemiddelde werkplek van A tot Z op te ruimen volgens de principes van de KonMari Methode. Sommige mensen willen alles op 2 weken rond hebben, anderen spreiden het over een periode van 6 maanden. Jouw eindresultaat hangt af van jouw commitment, het aantal spullen je hebt, hoeveel tijd je wil/kan spenderen en of je alles implementeert zoals in Clean Desk wordt aangeboden.
Tijdens de online Q&A calls en actiemomenten (deze laatste zijn optioneel, maar zeker aan te raden want zij zorgen voor de grootste transformatie) kan je live al je persoonlijke vragen aan Dorien. Heb je tussendoor vragen, dan kan je die altijd stellen in de besloten Facebook groep. Als Founding Member blijf je altijd toegang houden tot de online videoreeks (= zolang deze blijft bestaan) en de FB groep.
Hoeveel contact heb ik met Dorien zelf?
Je krijgt op 3 manieren persoonlijk ondersteuning van Dorien:
1. Via online Q&A groep calls. In deze calls worden jouw opruimvragen persoonlijk en live beantwoord en gaat Dorien dieper in op de materie van een bepaalde categorie. Deze calls van een uur worden opgenomen, zodat je ze op een later moment kan herbekijken.
2. Binnen de besloten Facebookgroep kan je al je vragen stellen en persoonlijk antwoord krijgen. Tag Dorien in je bericht voor een snel antwoord.
3. Tijdens de online actiemomenten van +- 2 uur, ga je effectief in jouw kantoor/praktijk opruimen, tegelijk met de andere deelneemsters van Clean Desk. Zo voel je je minder alleen tijdens het opruimen. Bovendien is Dorien beschikbaar voor hulp als je ergens tegenaan loopt in dat moment.
Krijg ik meteen toegang tot alle video's?
De toegang tot de video's wordt stelselmatig vrijgegeven. Dit zorgt ervoor dat er tijd en ruimte is om de opgedane kennis te implementeren. Ook biedt Clean Desk jou (optionele) online actiemomenten aan waarbij je jouw werkplek effectief opruimt tijdens die call, terwijl Dorien online beschikbaar is om jouw persoonlijke vragen te beantwoorden. Zodat je niet vast komt te zitten, en meteen geholpen wordt.
Wetende dat de andere deelnemers op hetzelfde moment als jij ook aan het opruimen zijn, verhoogt de motivatie.
Waarom Clean Desk anders is dan andere online programma's.
Dorien wil zoveel mogelijk impact maken in het leven van duizenden solo-onderneemsters. Daarom reikt Clean Desk je het beste van beide werelden aan voor een maximaal resultaat in de vorm van video's en online persoonlijke begeleiding. Je krijgt alle principes van de KonMari Methode wat betreft administratie en kantoor aangereikt in de vorm van een online videoreeks. Deze is samengesteld door Dorien zelf, waarin al haar kennis en ervaring als gecertificeerd KonMari Consultant sinds 2018 samenkomt. De video's kan je herbekijken zoveel je wil. Maar je hoeft het niet alleen te doen.
Omdat iedereen anders is, en een ander bedrijf heeft, helpt Dorien je ook persoonlijk (online) verder door middel van Q&A's en online actiemomenten.
Er bestaat op dit moment geen enkel andere online cursus binnen België en Nederland die jou de KonMari Methode op zo'n diepgaande en tegelijk persoonlijke manier aanleert.
Hoe zit het met refunds?
Nope, geen refunds. Dorien is overtuigd van de waarde van Clean Desk en werkt daarom alleen samen met vrouwen die een groeimindset hebben. Die 100% ownership nemen en in actie komen om tot hun doelen te geraken. #noexcuses
Je krijgt alle kennis en tools aangereikt die komaf maken met wanorde en rommel. Bovendien kan je al je vragen stellen in de besloten Facebook groep. En op momenten dat het moeilijk wordt, sta ik aan de zijlijn om voor je te cheeren en je met tough love een duwtje in de rug te geven. You've got this!
Andere vraag?